- Ett system för avvikelse- och felhantering som är helt webbaserat – det kan börja användas omedelbart och kräver inga mjuk- eller hårdvaruinvesteringar. Inget underhåll. Kontinuerlig back-up av kundföretagets databas sker var 24:e timma.
- Logisk och snabb rapportering av funna avvikelser, fel och förbättringsförslag i företagets verksamhet.
- Företagets kunder informeras direkt och automatiskt, via systemet (e-mail), om att ärendet har registrerats för handläggning. Kunderna får veta vilket nummer ärendet fått och vem som kommer att handlägga lösningen av problemet. Upplevs tryggt av kunderna.
- Alla ärenden/avvikelser kategoriseras och kan identifieras till rätt process i företaget.
- Därmed kan man nu mäta processernas duglighet på ett nytt och effektivt sätt.
- Innehåller möjlighet till omedelbar kontakt per e-mail med inblandad underleverantör för effektiv regresshantering. Leverantörens kommentarer sparas i systemet med automatik.
- Dokumentation görs av både kort- och långsiktiga åtgärder per avvikelse, vilket skapar en kraftfull struktur för förbättringsarbetet, både internt och externt.
- Smart indelning av användarkategorier (användare, handläggare och administratör) ger ökad valfrihet i hanteringen av alla ärenden.
- Full kontroll och uppföljning över påbörjade, ej färdigbehandlade och avslutade ärenden.
- Ekonomisk uppföljning av hanteringskostnaderna för varje brist/avvikelse.
- Stark rapportmotor som genererar relevanta analyser, grafer och rapporter genom några få knapptryckningar. Därmed har du full kontroll över förbättringsarbetet.
- Systemet skapar kund- och leverantörsanpassade rapporter inför varje viktigt möte med en krävande kund eller problematisk leverantör. Nu kommer du alltid att kunna vara fullt uppdaterad.
- Systemet finns som standard enbart på svenska.